madl41 Kızlar İzmit Konak hastanesine gidişte memnun kaldığınız doktor var mı ? Medicalparka gidiyordum şimdi hastane mi değiştirmeyi düşünüyorum . Ama daha hangi doktora gideceğimi kararlaştıramadım😔
[silindi] madl41 merhaba ben İzmit Konak hastanesinde doğum yaptım doktorum Erkan Türköz du cok memnun kaldım tavsiye ederim ,😊
Kbrtrn madl41 Bende konakta medicale geçtim 😂 konakta gülçin hanmdı doktorum pek memnun kalmadım tutku hanımı iyi diye duymustum
madl41 Kbrtrn ben çok alttan muayene edildim diye değiştirdim 😊 Her gittiğimde alttan bakıyordu doktorum eve geldiğimde kanamam oluyordu çok korktum kanamaları görünce o yüzden alttan muayene etmeyen bi doktora gidicem😅