Milos Kizlar adetim 2 gün var göğüsleri şişti açıyor ve kasiklrim ağrıyor şeffaf da akıntı var erken gebelik testi alsam sonuç çıkar mı acaba
Fatma48 Milos ben 4 gün kala yaptım canım testi mi atmıştım post açtım bak istersen rüyamda gördüm test yaptım diye
Milos Fatma48 [url=https://hizliresim.com/5aArWl][img]https://i.hizliresim.com/5aArWl.jpg[/img][/url]
Pinkbabe Milos benimde 2 gün varken çıktı canım hemen kanda verdim inanamayıp o da 1.086 cıktı hamileysen çıkar 💕
Esrasu kızlar merhaba Regl döngüm 24 günde 1. Bende erken gebelik testi yaptım adetime 5 gün var. Hafif bir ikinci çizgi var sanki ama çizginin başı ve sonu var ortası yok garip bi şekilde. Durum bu: Sizce hamile miyim? [url=https://hizliresim.com/QLkE7r][img]https://i.hizliresim.com/QLkE7r.jpg[/img][/url]
Fatma48 Milos bence yeni olabilir canım bak mesela ben geçen ay yaptım silik çıktı ama adet oldum bu ay bidaha denedik. Ve sonuç yukarıdaki gibi. Hiç üzülme adet olursan bile 🙏🙏🙏🤗