Seherr Tubanur1234 sen beğendiysen koy canım başkalarına bakma bence anne ve babanın beğenmesi önemli benim koyacağım ismi de fazla kimse beğenmiyo ama ben yinede koyucam çünkü ben çok sevdim :)))