Sseyma benimde 4. ay fln başladı parmak uyulmalarım.. doktora söledim karpal tüneli sendromu dedi gebelikte görülebilio doğumdan sonra geçer dedi.. 6. Ay artık çok arttı korkuttu beni nörolojiye gittim emg çekti ve karpal tübeli sendromu dedi 😁 nitekim örgü bulaşık pirinç ayıklama gibi elini aktif kullanman gereken işler yapma ve kilo alma dedi.. bende bebeğe ha bire yelek patik hırka fln örüodum bıraktım ve diyet yaptım kilo alımım durdu sonuç uyuşmalar hatrı geçer derecede azaldı..