Kaya1902 Bol miktarda nişanım geldi ağrım sancım hiç Yok dün nst de 6 sancım çıktı doktor zaten 2-3 güne doğurursun demişti ☺️ Sorum şu sancılarımın başlamasını beklicem zaten hemen hastaneye gitmiyoruz sıcak duş aldım başka neler yapayım 🌸👼🏻
C-mom Kaya1902 cnm benimde önce nişanla başlamıştı sancı çok çok hafifti. Bol bol yürü ayakta dur. Squat yap. Yapabiliyor isrn merdiven inip çık. Benim çok işime yaramıştı 😊 sağlıkla kolaylıkla al inş bebişini kucağına 🙏😊
Sibelmkafedzhi Kaya1902 sandalyeye ters şekilde otur kalk squat yapar gibi biraz da sıcak suya otur canım. Hayırlı haberlerini alırız inşallah 😊🙏🏻
Kubra9595 Kaya1902 1. Gebeligimde nisanim geldiginde sancimda vardi dus aldim sonra doktoru aradim 5 dakkanin altina indiginde gel demisti. Merdiven in cık cnm çömelme hareketleri de yapa bilirsin ins tez zamanda kucagina alirsin minnosu 🙏
Momma Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah.. Ben de bekleyeyim doğumu yaklaşan biri olarak. Bir de kaçıncı haftanız?
Momma Kaya1902 oo zamanı gelmiş zaten🤗🤗 inşallah ben de o tarihlerde doğum yaparım 38+2yim erken doğsun istemiyorum inş 39dan sonra doğar 😢
Momma Kaya1902 Benim daha evim yerleştirilmedi, yeni taşındım suyum falan bağlanmadı onlar olmadan bebek doğmaz inş 😬😬
Momma Kaya1902 ahah keşke öyle bir randevulaşma sistemi olsa 😂😂 Her gün tekrar ediyorum inşallah duyuyordur sesimi suyun içinde 😂😂