Bahargulu 80 tl muayene birde ekstra yapılan tahlil ücretlerini ödüyoruz ilk tahlillere 600 tl ödedik ikili teste 245 tl ödedik canım biraz pahalı ama bence devlete göre daha iyi bir devlet hastanesinde çalışmış biri olarak 😂 imkanlar daha fazla hee birde şu var bazı doktor uyanık oluyor özelde habire ittiriyorlar biz baya araştırdığımız için doktor da şaşırıyor birazda önemli testleri yaptırıyoruz 🥰