Zeyneppp01 Zeyneppp01 sağlıkla gelsin hepimizin bebişleri inşallah . Sağlıklı olsunlar cinsiyet önemli değil 🌸
BrcTpl Selamlar bizde tam 14 olduk bugün dun doktora gittim ama gosyermedi bizimki elinj bacak arasina koymus 😊
emreselvi Bende 13+6 yım dün doktora gittim %80 erkek dedi ama yanılma payı olabilir bu ay yanılma payı dedi bayramdan sonra kesin belli olur dedi
Nur___ emreselvi inşallah canö, normalde 16.haftada net belli oluyor o yüzden ozamana kadar sormak istemiyorum 😶