heybetcafer42 Mrb arkadaşlar .. ben 14 aylık evliyim hiç korunmadik ve hala hamile kalmadım kalamadim klomen kullananlar ne Zaman hamile kaldınız acaba?
Minedy heybetcafer42 üçünçü klomen kullanımında kaldım. Bir klomen bir ay boş bir klomen bir ay boş sonra yine klomen vee gebelik. Ama kimisi ilkinde kalıyor ♥
Merve43 heybetcafer42 ben ikinci ayda kaldım. Ilkinde günde bir tane kullandım 2 yumurtam oluştu ama gebelik olmadı. Ikincisinde sabah akşam kullandım adetin 4. Günü başladım 5 gün içtim. Hem bebegim oldu hem kist oldu.
Nursemom0857 heybetcafer42 2 ay klomenle olmadı. 3.ay klomenin bir üst seviyesi olan femara ile hamile kaldım canım
Timm Merve43 bendede bu ay iki yumurtam oluwtdu 20 mm reydi .Doktor klomen yazdi amma ben icmedm .bu Ay hayirlisi bu ayda olmazsa icerim