Happy12 Kızlar 15+2 olduk dün sonunda canımız kızımız kendini gösterdi.. darısı kendini göstermeyenlerin basına .. biraz zor gösterdi ama deydi doğrusu. Bu arada 2019 yılı kız yılıymış doktorum öyle söledi.. bide çin takvimi ve nub teorisi bende tuttu kızlar darısı başınıza 😄😄😄
Fatiheren_61 Happy12 bende 2019 yılı erkek senesi sanıyordum ama o kadar çok kız duydum ki dedim 5 6 aydır yok kız senesi galiba 😂😊
derinmilatuncay Happy12 ben de erkek senesi diyordum ama 3 arkadaşım 5 akrabam hamile ben dahil 9 kişi biliyorum sadece benimki kız
ikinciprensimgeliyor Happy12 kiz senesi oldugunu ilk kez sizden duydum😄 genelde hep erkek var cevremde en az 6 tane
Happy12 ikinciprensimgeliyor bende hep kız duyuyorum nedense 😊 hayırlısıyla doğsunlarda gerisi önemli değil canım