Fatiheren_61 Allah razı olsun. Yok hiçbir ağrım olmadı sadece gazım çıkmadı o ağrı yapıyor boynuma çıksın kurtulucam inşallah. İlk sütsüz kahve ve bitter çikolata önerdiler onu yedim bir de ağrı olmasın diye 3 litre su iç dediler onları uyguluyorum canım.