Rmz Canım önemli olan sağlıkla bebeğini kucağına almak değil mi suni sancıya neden tepkilisin anlamadım yada çok bayanın sezeryana tepkisini anlamıyorum sağlıklı bir doğum ve bebek için hangisi şartlarına uyuyorsa o olsun ilk hamileliğimde 7 aylıkken doğum yaptım 3santim açılmam bile vardı halada açılırdı ama bebek tersti ve sezeryan oldum ve sonra hep sezeryan hiçde itiraZ etmedim etmemde önemli olan sağlıkla gelsin bebeğim o sancıyı yada acıyı bi şekilde çekersin ve geçer asıl önemli olan bebeğin ve sen iyi olman yinede sen bilirsin.