ayserdemmm salı yatış çarşamba doğum nasipse çok duygusalım bende ani tepkilerim hep olan bişe ama diyebilirim ki hamile iken sakindim daha mülayim ama daha ağlak oldum dalga geçeceğim şeye bile ağlıyorum. Sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah🙏