Tuanam01 Benımde kızdıgım içerlediğim bu aslında. Yani müşteri diye ne diye bu kadar derine giriyorsun. Bende hamıleyım ve bana da birileri boyle şeyler sorsa hiç hoş olmaz rahatsız olurum. Öyle bir bayanı rahatsız edıcek tarzda konuşmaz eşim normalde. Hamılelık süreciyle ilgili o kadar herşeyi merak edıyorki doktora gittiğimizde benden daha çok doktora o soru soruyor meraktan.. Bazen tabi hormonlarında etkısıyle sinirlenıyorum bu duruma içinde hiç bir art niyet olmadığını bilsemde.. Karnın çok şişti doğumun kolay olmaz diyor etrafındaki herkes herşeyi soyledığı için ne duysa gelip anlatıyor.