Hediye09 Kızlar kızımı ilk defa ev tipi anakucağunda uyıttum(normalde park beşiğinde yatırırım) kemerini bağladım, bende yanında uyudum. Ağlayarak uyandı bebeğim uyku sersemliği kemerinin bağlı olduğunu unuttum,kucağıma almak emzirmek için koltuk altlarından hızlıca tutup kendime çektim bir baktımkı anakucağıda geliyo geri yatırdım kilidi açıp öyle kucağıma aldım emzirdim şimdi geri uyudu.. Acaba bel bölgesinde hasar risk var mıdır 🤔😢😢😢