Mom85 Herkeze merhaba biz oğluşumla 👼🏻31. Haftamızı geride bırakıyoruz melek anneler 🧚🏻♀️ Sizler de şafak kaç 🥰 ? Zaman geçtikçe heyecanda doruklarda oluyor öyle değil mi 😇 Hastane çantaları yavaş yavaş hazırlansın mı ki acaba 😂 ufak tefek haxırlıklar başlasın bakalım 🍀🍀🍀 bizlede bu siteye vakti gelince doğum hikayelerimizi girelim🙏🏻 Herkeze hayırlı doğu lar olsun 🙏🏻 Allahım önce bizi sonra bebişlerimizi korusun 🙏🏻🧿💖
Mrnz Mom85 kızımla son 58 gün eksiklerimiz bitmedi yavaş yavaş tamamlamaya çalışıyoruz 34. Hafta gibi hazırlamayı düşünüyorum çanta mı geç mi bilmiyorum 😐 kıyafet değil ama şampuan bez filan daha hiç almadım
Mom85 Mrnz olur herşey ama ben başlayın derim 🙌🏻 Temkinli olmakta fayda var sizin epey az kalmış çünkü 🥰
Ykusdil Ayy son 54🤦🏻♀️👪 Amin cnm allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin😊🥰 bizde herşey hazır sadece hastane çantası hazırlanacak🙏🏻😊
ysmnilhan1 Mom85 en güzeli Benim kızım olacak artık zorlanmaya ağırlaşmaya başladım ilerleyen zamanlarda hiç yapamam 😂
Zulall Deletedmom133 bizimde son 39 kaldı bende kızımı bekliyorum hayırlısıyla inşallah kucağımıza alalım 💕🤗
Esranrogz Evettt son 64 😍 oğluşuma kavuşmama az kaldı gün saydıkça daha mı çabuk ilerliyo zmaan yoksa geçmiyor mu anlamadım 😊😊 benim minnoşta 2 hafta ilerdeymiş şuan ben 30. Haftama girdim minnoş 32. Haftaya girmiş 1800 dü geçen hafta kontrolde nasıl sizce 🙄🙄🥰😎🤲🏻
Mavigozunannesi Son 50 kıyafetler yıkandı utulenip onun dışında sadece kızmayın şeyleri kaldı alınacak çanta yida 34 gibi hazirlayacagim
Gamzebas Mom85 33 haftaya girdik bugün hastane çantamız falan hazır haftaya bebeğimin beşiği gelecek birde bebek arabası eksik şuan o alınacak 🥰🥰 çok tatlı telaşlar♥️
Mom85 Gamzebas evet gerçekten en tatlı telaş bunlar canından can kopuyor sanki 🙏🏻 Allahım isteyen herkeze nasip etsin inş 🥰🥰