Nezahatozen Üst sınır da olabilir normal hamilelerde de olabiliyor bu durum, benim ilk hamileligim de de suyum fazlaydı karnım çok büyümüştü sadece başka bi dezavantajı yaşamadım erken doğumu tetikliyor diyorlar ama yaşamadım çok şükür bunda da yaşamam inşallah gerisi Allahın takdiri sıkma canını 😊