Gamzehstky Kızlar 34.haftamdayım 2 3 gündür sağ kasığımdan dizlerime doğru dehşet bir ağrı sancı var yaşayan oldu mu ayakta durduğum zaman ve yürüdüğüm zaman oluyor mahvetti beni 😒
Filis_eslin Gamzehstky ben bizzat yasıyorum 33.Haftamdayim ve diz agrisindan namazı oturarak kılıyorum maalesef
Handeckm Gamzehstky bende 37 haftalığım uyuyamıyorum bile sancılardan 😞 hafifletecek tek şey bol bol dinlenmek sanırım onuda ben yapmıyorum
NeslihanOner Gamzehstky canım aynı günümüz. Benim arada bir kasık ağrım oluyo. Normaldir herhalde artık baskı yapıyor
Filis_eslin Gamzehstky Tuzu ve tuzlu olan her yiyeceği hattatınızdan çıkarırsanız agrilarin dindigini göreceksiniz
Gamzehstky Filis_eslin tuz tansiyondan dolayı zaten hayatımızda aşırı değil heralde artık Doğum yakın diye
Basaksmrdyn İdrar yollarınıza ve vajinanıza baktırın akıntı koku kaşınma yanma varsa o da kasık ağrısı yapıyor.
Melegimmmmmm Gamzehstky anlattiklarinin aynisini yasiyorum agrilardan uyku uyuyamiyorum doktoruma anlattim yalanci sanci diyo ama ben.dogurucam saniyorum ole agri giriyo ki belime kasigima nts bisey cikmiyo