caglacaglar Linam benim de ayni 30. haftama geldim hala bi sabah bi aksam hateket ediyor gun icin de pek hissetmiyorum
KubraatMacit Linam ben 25. . Haftayım az önce saydım bir saatte 42 tekme.benim çocuklarım anormal 😂 kızım da çok hareketliydi şimdi de oğlum çok hareketli Özellikle 35. Haftadan sonra yatamaz hale geliyorum
meltemleung Bebisleriniz uyuyordur bide tatli seyler yiyin hareketli muzikler dinleyn karninizi oksayin hareket ederlerrr.bnmkiler hint muzikleri dinleyince jackie chen oluyorlar mubarek 😃
Linam KubraatMacit Benimde oğlan ama şimdi fazla hareket ettmiyor korkuyorum acaba bişey mi oldu diye yarın randevum var inşallah herşey normal çıkar
KubraatMacit Linam inşallah canım arkadaşımın bebeği de pek hareket etmezdi şimdi doğdu 7 aylık o kadar uslu ki benim ki 9 aylık kızım yerinde duramıyor düz duvara tırmanacak karnında nasılsa dışarda da öyle oluyor bir yönden az hareket etmesi iyi bence ☺