Senoss5334 Kızlar 38 hafta 4 günlük hamileyim normalde 20 mayıs pazartesi szeryan olacağım, ama son 2 3 saattir hafif ağrılarım vardi kasıklarımda sürekli idrara cıkma karnıma doğru ağrılarım devam ediyor ağrı oldukça afedersinz sürekli büyük abdestte cıkma durumu ve sürekli idrara cıkma oluyor adım attikça vajinamda iğne batıyor sanki ve anında çişim geliyor.. Varmı başına böyle birşey gelen doğum belirtsimi acabaa heyecan yapmalımıyım
ayserdemmm Senoss5334 bende 39. Haftadayım canım aynı olay bendede var bebek baskı yapıyor artık çünkü normal bir durum Doğum yaklaştığı için neden sezaryen peki?
Gulsen1989 38+3 üm arada bi vajinada bende baskı hissediyorum daha sancım çıkmadı nst de. benim bebeğin başı aşağıda ama normal diye düşünüyorum kilo aldıkça baskı olması