Eagle564 Amerika’yı istememin en büyük sebebi şu anda bu firmanın bütün herşeyi hallediyor olması 2ay önceden gidiyorsun gittiğinde orda kalacağın evden tut hergün istediğin saatte özel şoförün ve doğum dahil sana rehberlik edecek kişinin her an herşeyde yanında olması ve doğumununyapacağın hastahane ve doktor ebe vs. Bunların titizlikle ayarlanmış olması bu gibi şeyler içimi rahat ettiriyor çünkü eşimin ilk etapta benimle gelememesi söz konusu annemlerle gidicem eşim sonradan gelecek işinden dolayı...bu gibi şeyler olunca içim daha rahat etti ama doktorumuzdan da izin almamız gerekli ondan izin çıkmazsa zaten gidemicem😕