Oflaz-kayra61
Kızlar sancılarım ara ara oluyor ntsde çıkıyor 3 gün hastanede yattım bugün taburcu oldum rahim duvarı çok fazla incelmiş 31 haftalığız şuanda böyle başına gelip de doğumu geciktiren var mı ne yapmam lazım en azından 35 haftayı görebilmek için