Crnm Ben 37. Haftamdayım gecelerı ellerım ayaklarım yanıyor sankii bırden bır ter boşalıyor sonra gecıyor aynı durumu yaşayan varmı
Crnm Doktora soran oldumu nezaman kontrole gıtsem unutuyorum sormayı neden oluyor dıe cok sıkıntı verıyor ınsana sankı menepozlu gıbı
BMA Crnm 35+4 dum gece yanıyorum esim kiziyor ört ustunu diye ama dinletemiyorum ustumu örtüp duruyo diyom daraliyorum örtme 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
gayecee Crnm bende 38+5im aynı durumu yaşıyorum özellikle avuçiçi ve bacak aram sanki sıcak birşeye değmişim gibi yanıyor :(
Dilanyilmaz55 Crnm daha 13 haftalık olduk ben bile yanıyorum özellikle geceleri el ve ayaklar birde ayaklarda ağrı oluyor off
Sengulkrgz Crnm Ben donuyorum 😁Agridayim isinamadim hic kansiz bir insanim gebelikte de hic ateslenmedim
Minnakfasulyem Crnm aynı haftadayız 2 gündür bana da öyle oluyor menepozlu gibi birden bi ter boşalıyor
Crnm Bunu yaşamanın bır sebebı olması lazım yanı ne yapmalı bılmıyorum şuanda bile ayaklarım soba gıbı aynıı sıkıntı basıyor bana sağ kaburgamdada baskı oluyor doğru duzgun yatamıyorum hıc
Leylak83 Crnm evet o zaten kan hacimini arttırıyor.... Ben hamilelikten önce çok üşürdüm... çünkü kanım azdı... şimdi 4. Ayda kullanmaya başladığımdan beri eşim bile farkında... eskiden o beni ısıtırdı şimdi ben onu...