Aycannn Kizlar erkek kardesim askere gidicek ve onu gormek ve ugurlamak icin 3 saatlik yola gitsem bisi olurmu acaba🤔😕13 haftaligim bu arada
BesteCanerKutluzolu Aycannn büyük ihtimalle bir şey olmaz ama yine de doktorumuzla görüşmeniz lazım belki öncesinde muayne etmek isteyecektir
elveda Aycannn ben 8 haftaligim yarin 3cu defa ucaga binecem fazla takmamak lazim olcagi varsa zaten herturlu olur oturdugun yerde bile olur canim
Gunesimveben Kendini cok yormamak kaydiyla yapabilirsin riskli bi durumun yoksa tabi ama bide doktoruna sormalisin.benim doktorum 32den sonra yolculuk yasak kendini yormamak sartiyla krndini iyi hissettigin surece 32ye kadar yapabilrsn demisti
Depresif_polyanna Gunesimveben çok amaclı kullanımı var canım. Yanında yatırırken daha güvenli mesela ezilme vs gibi sikinti olmaz.
meltemleung Canim ben hep seyahat ediyorum doktorum problem gormedi ilk haftalarda bende tee turkiyeden çine uctum iki saatte bi ayaga kalk dedi bnm doktor.sende oyle yap arabayla gitceksen arka koltuga hec ayaklarini uzat oyle gidebilirsin suan 33. Haftamdayim halen yolculuk yapiyorum 36 ya kadar serbestim sonrasi yolda dogurabilirim diye yolculugu onermiyor
Skrnslmn Aycannn doktorunuza da danışın bence ama ben 3 yada 4 haftalıkken, 3 aylıkken ve 6 aylıkken 3 saatlik yolculuk yaptım çok şükür bişey olmadı
Sinemstf Ben 9 haftalıkken istanbul-izmir yaptım 😀 tabi doktorumun onayını aldım.. birde şu önemli eğer arabayla gidicekseniz hız kesici bariyerler ya da tümsekler varya oralardan dikkatli geçin çok hoplatmayın, çukurlara falam girmeyeye dikkat edin yeter...
fdmozcmn Aycannn ben zabıt katibiyim adliyede.. duruşmalarımız 4-5 saat sürüyordu bn duruşmaları bırakalı 1-2 ay anca olmuştur şu an 31 haftalığım.. duruşmalarda kalkamıyorsun hiç bir şekilde cok şükür bir şey olmadı. Ama sana tabiki en güzel ve güvenilir cevabı doktorun verecektir tatlış 😊 bnde bu hafta sonu ankaraya gideceğim istanbuldan ama özel arac olacağı için 2 saatte iner yürürüm diye düşüniyorum en kötü tabi bnde bir doktora danışacağım ynede 😊😊😊😊
Aycannn Kizlar hastaneyi aradim acilin doktoru yemek yiyomus kendi doktoruma zaten ulasamam nosu yok devlet hastanesi bide hemsireye sordum kanaman yoksa agrin yoksa dusuk tehdidin yoksa git dedi bende bunlar yok
Alinmavi Aycannn 3 saatlik yoldan bir sey olmaz tabiki. Baskaca bir rahatsizliginiz ozel durumunuz yoksa 32 haftaya kadar kendinizi fazla yormadan ve saat basi 5 dk mola vererek yolculuk yapabilirsiniz. istanbulda her sabah 2 saatte ise gidip aksam 2 saatte eve donuyor insanlar hamilelerde var bunlarin icinde rahat olun. Benim dusuk riskim vardi 12. Haftaya kadar bircok seye iznim yoktu ama 7 saatlik yola saat basi mola vererek gidebilirsin demisti doktor.