birtospikannesi tatlım 3 ay olmayınca koşa koşa doktora gitmiştim bende halbuki telaş için çok erken ☺️ kendimce şöyle bir tavsiye vereyim
Adet başlayınca yumurtlama dönemine kadar hayıt otu(toz haline getir) civan perçemi çoban çantası aslan pencesi bunları 2 bardak suda 3 dk kaynat 5 dk demle hepsinden birer tutam sonra sabah aksam iç
Bi de adetin bittikten sonra yumurtlama dönemine kadar 1 litre süt 1 litre su ve 1 tutam maydonozu kaynat beline bir havlu al ve buharına otur
Ben 2 kere yapabildim buhar kürünü
Belki denemek istersin ☺️