ddamserc inş 🤲🏻 Zaman çok çabuk geçsin burdan bizde inş güzel Doğum hikayelerimizi paylaşalım 2. Hamileliğim çok ara verdim aynı ilk günkü gibi heyecanlıyım ama bu sefer biraz korkulu sanırım başlarda çok kanama geçirdikten sonra üstümde kaybederim korkusu kaldı çalışıyorumda işte iyim eve geliyorum dertler başlıyor 😰