Gamze1995 2 buçuk aylık hamileyim karnım o kadar şiş ki 4 aylık gibi duruyor.Yediklerimi kesinlikle hazmedemiyorum.Sizlerde de bu sorunu yaşayan var mı sevgili anneler ve anne adayları?
[silindi] Gamze1995 Bende öyleydim o zamanlarda. Progesteron hormonu yüzünden öyle. İlk aylarda mide sıkıntısı oluyo maalesef. Mideni çok doldurma az ye sık ye. Yağlı ve ağır yemeklerden asitli şeylerden uzak dur. 3. Aydan sonra geçmeye başlıyo zaten
[silindi] Gamze1995 daha çok çiğne gaz yapan besinleri yeme her yemeğine kimyon koy hazmını kolaşlaştırır yemek yerken suya abanma yemekten 30dk önce suyu bırak 30dk sonra başla yemekten sonra dik durmaya çalış ev içinde git gel hemen oturma
OgrtSemaa Gamze1995 bende aynı durumdayım canım nedeni gaz diyorlar 😊 ben dikkatte ederim yediğim içtiğime ama yine de şiş😌
Rabiaibrahim0803 Gamze1995 benimde karnım baya şişti 27+2 haftalık hamileyim ama 9 aylık gibi karnım.görenler şaşırıyo ama acaba suyum mu fazla diye düşünüyorum
Gamze1995 [silindi] daha sonradan şişkinliğiniz gitti mi ? Beni biraz mutsuz ediyor da geçeceğini duymak rahatlattı sağolun
Gamze1995 OgrtSemaa bende çok dikkat ediyorum aslında.Çok da yemiyorum eskisine göre bulantıdan dolayı.Ama inanılmaz bir şişkinlik var gözle görülecek şekilde
[silindi] Gamze1995 Önceden de mide rahatsızlığım vardı benim. Şu anda o kadar şişmiyorum ama yediklerime dikkat ediyorum. Seninde geçer merak etme vücut alışmaya çalışıyo bebeğe hormonlarında değiştiği için normal bu durumlar
OgrtSemaa Gamze1995 haklısın bulantı bir yandan iştahsızlık bir yandan. Ama Şişkinlik için normal diyor doktorlar
guliii Bende çok yemiyorum özellikle gazlı içeceklerden abur çukurdan uzak duruyorum ama vücudun salğıladığı progesteron hormonundan ve ekstra Protestan ilacı içtiğim için oluyor olsa gerek 🤷🏻♀️
Gamze1995 guliii dümdüz bir karın ile en az 4 ayı tamamlarım sanıyordum.demek ki hormonlar izin vermeyecek😌
Asenadika Gamze1995 ah ne kötü oluyor insan patlayacak gibi bende öyleydim canım karbonhidrat alımına sınır koyarsan biraz daha rahatlatıyor insanı bi de progestan kullanıyorsan o da gaz yapar demişti bana doktorum
cigdemm2434 Gamze1995 ooo bende bir göbek var sanırsın 7 aylık hamileyim 🤣🤣🤣🤣 herkeste oo karnın çıkmış diyor 4 aylık hamileyim göbekte var iyice salıyorum he valla çıktı göbek diyorum hahahahaha 🤣🤣🤣😂😂😂
Hazaldalilar Gamze1995 evet canm benm de öyleydi bol su tüket boş yürüyüş yap gazdan dolayıı şişer doktor bana 3 ltre iç dedi hazmedemiyordum yediklerimi çok zor Allah yardımcın olsun