Neseozkan Esinnnnn canım o hiç belli olmaz haftana göre müdehale ediyolar haftan erken se zaten ilaçlarla falan durdurmaya çalışılıyo eğer 36 dan yukardaysa kişiden kişiye değişiyo yani ağrıya göre şu zaman olur diyemeyiz
MiniAzra Esinnnnn çarşamba günü gittim nst de sancim vardı ama daha doğum yapmadım halende sancim var.
serdenli Esinnnnn 36 den 38 e kadar her defasında artarak sancım çııkıyodu 38 den sonra 39 40 arası sıfır sancı şuan günümüz doldu sıfır sancı ve kanala girmemiş bir bebek. bence hiç belli olmuyo
kocisininprensesi Serifeehorasan 38+5 ye sancım açılmamı ilerletmedi 2 cm iken 10 saat suni sancı aldım ama 10 saatin sonunda yine açılma 2 cm di bende sezeryan oldum
Woerigjjjffjdkfkx Esinnnnn 32de bebeğin sancısı vardı yatıs yptrdi durdurma için antibiyotik tedavisi uygulandı vaktinde gelsin bebislerimiz