Dkym Arkadaşlar diş ağrısı için önerileriz varmı çok ağrı çekiyorum antibiyotik aldım ama henüz geçirmedi
Ayse_3065 Dkym valla canım benim diş etim problemli o yüzden sık sık iltihap tutuyor .ben iltihap yayılmadan tuz ve karnonatı ılık suya karıştırıp gargara yapıyorum.ama gün içinde gel git yaP gargara çok işe yarıyor
Sinembuse Dkym kaç aylıksin canim bendede cok ağrı oluyor sanki ağzımdaki tüm dişler ağrıyor muş gibi şenindeki öyle yoksa bir dismi eğer tek disse karanfil yağı iyi geliyor .
Aylingizem Listerine varsa onunla ağzını çalkala ağrıyan yerine de değsin çalkala baya bi.. yada siyah zeytinin çekirdeğini çıkart karanfil geçirmiyor o kadar fazla benimkini ama siyah zeytini çekirdeğini çoklar içini ağrıyan yerine koy dişini sık ağzını kapat yat uyumaya çalış geçer zaten 5 dk ya geçirir tamamen ağrıyan dişine koy çok rahatladığını göreceksin
Kuzumm39 Ağrıyan dişinin olduğu yere buz torbası koy apse ateş yaptığı için ağrı yapar tuzlu suyla gargara ve diş fırçalamak ve buz torbası baya iyi geliyor