Bende 7 haftalik hamileyim bu 2. Gebeligim ilkinde kurtaj olmustum. Ben ilaci basta tedbir amacli kullaniyordum sonrasında lekelenmelerim olmustu akintiyla birlikte baslamisti. Doktorunuz korkulacak birswy yok dediyse eger endişelenmeyin iliski sonrasi yasadiginiz durumu yasayan arkadaşlarım oldu. Sizede tedbir amacli verilmistir ilac siz yine de kendinizi yormamaya dikkat edin.