Symust 6+1 hamileyim ve kasıklarımda yoğun ağrı oluyor bu sizlerde de oluyor mu yoksa bende mi bir sıkıntı var
Gulzade Symust bende 6+1 :) 2 gündür kasık ağrısından ölücem. sadece bende değilmiş demekki :) insallah normaldir. Bende progestan kullaniyorum düşük tehlikesine karşı korkmuyorum degil yani. Hayırlısı olsun. Yalnız değilsin yani🙏😊
Symust Crngkhn biraz sıkıntılı hamileliğim var canım kanamam falan oldu ilaç kullanıyorum Ağrıda olunca düşecek mi diye korkuyorum
Simgeis01 Ben hamile olduğumu bebeğim daha 2 haftalikken kasık agrisiyla ögrendim 2 aya kadar devam ediyor sonra düzeliyor korkma canım