Sukeynahafsa inşallah canım. Ben adetime 2 gün kala test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı. Adet olacağım günde kan verdim. O da 192 çıkmıştı. Bir hafta sonra hesaba göre 1200 lerde olması gerekirken 900 lerde çıkmıştı. O kadar ki hamileliğim boyunca hiç bulantı yaşamadım. (Kanda ki Betahcg seviyesi çok yükseldiği için,vücut zehirleme belirtileri gösteriyor. Dolayısıyla midemiz bulanıyor.) Diyeceğim o ki yavaş yükseliyor olabilir...