Ben de ne yan yen sırtüstü yatanlardanım asla ve asla derken doktora sorarak cinsiyetini öğrenen kadar yüzüstü yattım hep doktorun dediği 20. Haftana kadar yatabilirsin dedi... ben vicdan yaptım 😀 ve 14. Haftadan itibaren yan yatarak (bacak arasına yastık koyun kesinlikle çok rahat oluyor) uyuyorum 😀