Zuhrem teşekkür ederim 💜 Bilmiyorum herkeste oldu mu doktor korktuğun için istemiyorsun isteyemiyorsun dedi o yüzden bi doktor istiyorum beni anlayabilecek . Çünkü bir doktora hastalığım yüzünden asla inanamıyorum çok fazla sorguluyorum grip olsam doktora gitsem aspirin verse içemiyorum korkuyorum içersem ölecekmişim gibi oluyor içmesemde ölecekmiş gibi. Ağlama krizlerine giriyorum .
[silindi] anksiyete bozukluğu ve panik atak benim rahatsızlığımda.psikiyatrim var çokta memnunum ilaç yanlısıda değil çok psikiyatri gezdim hepsi yeşil reçete ilaçlar Yazdı verdi en son buldum ssk da geçiyor ilaçların hepsini attırdı çok basit reçetesiz alınabilir bi antidepresan verdi onunla iyi oldum diyebilirim ama hiçbir zaman tam anlamıyla geçmeyeceğini herzaman birşeyin tetikleyebilecegini söyledi . Genede çok teşekkür ederim