iremmvebebegi Kızlar 29+6’dayız ama ara arada olda süt yada su geliyor ve sadece sol göğüsümden,Bugun baya akıntı geldi.Bu normal mi? Sizin ne zaman geldi?
Gulsahhatuun iremmvebebegi ben 20+3 teyim ve 18. Haftada geldi . Hiçbir zararı yok dedi doktorum, hatta sevin bile ne güzel dedi 🌹❤️
Busrakrkmz28 iremmvebebegi Benim de 30. Haftalarda geldi gayet güzel bir şeymiş erken gelmesi ama sakın sıkma sagma erken dogumu tetikliyormuş
iremmvebebegi Gulsahhatuun Insallah iyidir canım :) Cok panik yapıyorum akıyo baya diye canımda acıyo :/ Senin canın yanıyo mu?
Gulsahhatuun iremmvebebegi Hayır sadece kaşınıyor ve çok çok az yanma var krem sürüyorum her gün o da iyi geliyor olabilir . Sadece sütyen giydiğinde uçları yapışabiliyor o zaman acıyor elimden geldiğince sütyen kullanmıyorum
Gulsahhatuun Hıı bu arada daha dün arkadaşıma erken geldi benim demi dedim . O da benim 6. Haftada gelmeye başladı ben hamile olduğumu öyle anladım dedi. Takılma hiç herkeste farklı bence
iremmvebebegi Gulsahhatuun evet o onemli degil demekki ama krem surmek icin erken degil mi son haftalarda krem sürün diyolar,sen kacıncı haftadasın?
Edizalininannesi Benimde 16.haftada basladi 31deyiz suan hala geliyor doktor sıkma dedi her dk atlet değiştiriyorum sabah uyandığımda özellıkle yataga bile bulaşıyor sol göğsümden insallah ileride bir zarari olmaz
Edizalininannesi iremmvebebegi ikisinden de geliyor sol tarafimdan daha fazla .benimde ama hep soluma yatıyorum ben ondan olabilir mi acaba
dze İlk gebeliğimde benim de başıma gelmişti ben O zaman yatarken sütyeni çıkarıyordum tabi Dr um sütyensiz yatmamamı göğsümü sıkmamamı söylemişti. Çok rahatsız oluyorsanız göğüs pedlerini kullanmaya başlayabilirsiniz çünkü böyle giderse gündüzleri olur olmaz yerlerde göğüs bölgeniz ıslanmaya başlayabilir. Bu durum Doğumdan sonra çok işinize yarayacak endişelenmeyin 😃