Flztsdmr canim cektiginde herseyi yedim.Az ve oz yemezsem geberirdim😁😁Ton baligi konserve yemedim ama canim isteseydi alir bir tane yerdim nefsimi koreltmek amaciyla😁 saglikli degil diye biliyorum bu tarz seyler ama ben genel olarwk abartamadan az ve oz hemenin taraftariyim.Sucuk yeme dediler yedim asitli ilk defa bu aksam ictim dur bakayim baska ne varr cigerde yedim aklima suan bunlar geldi...