Nur19 Devletten 2 ay önce randevu almak lazimmis ama ilk hamileliğim olduğu için böyle birseyin yapıldığını bilseydim hamileliğin ilk ayında alırdım randevu şimdi geçti zaten baya ama tecrübe oldu 2.ci gebeligimde baya bir konuda daha tecrübeli olmuş olucam 🤲🏻🎈😍