Burcak61 ben de özele gidiyordum Doğum yaklaşınca bir de hiç bir devlet Hastanesi Doğumu orda yapamayacağımı ünv. Hastanesinde yapabileceğimi söyleyince prof bulduk ilk defa dün muayene oldum MR sonucumu değerlendiren doktor plasenta rahme yapışık mı değil mi onu yazmamış değerlendirmemiş değilse ona göre yorum yapacaktı tekrar not düşüp MR çeken doktora göndertti haftaya çıkacakmış bu hafta erken dedi alttan bakmayım dedi haftaya alttan bakalım olmazsa hazırlıklı gel dedi zaten bu durumlarda 35 36 da alıyoruz dedi arayada bayram girecek dedi bir de geldiğin zaman hastanede yer de olmayabilir 3 4 gün öncesinden yatırırız olmazs dedi haftaya alttan kontrol ettiğinde muhtemelen kanama olacağını biliyor o yüzden yerini yaptı gibi ama ben istemiyorum yapılmasını söylesem ne olur acaba bir iki hafta sonra baksın illa bakacaksa Bebek ne kadar kaldı o kadar iyi sonuçta 35 ye doğarsa muhtemelen küveze girecek , bir de dedi ki bebeği alabileceğimiz kadar yer var gibi falan dedi normal Doğuma zorlayacak sanırım 🥺, 37 de erken değil mi kilosu falan nasıl küveze girmesini istemiyorum ya alttan ultrason yapınca tabii ki kanama olacak erken Doğuma sebep olacak 😰