damlaa3 Kızlar 11 haftalık hamileyim,ayak bileğim acayip ağrıyor duramıyorum ağrı kesici içsem olur mu?
Mr1517 damlaa3 doktora danışmadan ağrı kesici kullanma derim, gene sen bilirsin farklı yollar dene bence 🤔
Betuuul damlaa3 kesinlikle içme doktor parolu bile önermedi dayanamiycagin bi agri oldugunda direk hastaneye dedi ilac kullanma kesinlikle
Bsra0534 damlaa3 bana paroldan başka. Hap yutma demişti. 11 haftalıkken diş agrım için hep parol içtim 19 haftaya kadar . Günde 2 kez içiyordum ama doktoruna danış öyle iç
Mr1517 damlaa3 buz kompleksi yapabilirsin , ılık bir duş alabilirsin , ayağının altına yastık koy yüksekte olsun uzan dinlen düşünmemeye çalış 🧐
Ersindemetyarar damlaa3 geçmiş olsun bence de doktora gözük benim de 13 haftalık bebeğim ama belim ve kalçalarım çok ağrıyo kalkamıyorum bu norml mi yoksa düşük falan diyolar ilk hamileliğim çok korkuyorum napsam doktor ilişkiye girme dedi