Aslhna Merhaba arkadaşlar bebeğin hareketleri aşağıda ve hareket ettiğinde ciddi acıtıyor 22haftalığız bunu yaşayan var mı?
Gulchirai Aslhna evet bu haftalarda aşağıdaymış gibi oluyor çıkar yukarı yavas yavas bol bol uzan ve yuruys yap 🥰
Gulsah7171 Aslhna ben canım o haftalarda hep aşağılarda hissettim sanki çıkacakmış gibi ama hafta ilerledikçe geçti normaldir 🤗🤗
bebekteyaparimkariyerde Aslhna korkulacak bişey yok 30hafta boyunca bir kere bile yıkarsa hissetmedim hep aşağıdaydı.maşallahı var 🥰
Elifduhann Aslhna bendede vardı aynısı aşağıya vuruyor gibi oluyordu doktora sordum normal yeri daha geniş olduğundan iner çıkar dedi
Tugcehar87 Aslhna o haftalarda aşığada idi benimde aşağı tekmeler can yakıyor lekelenmem bile olmuştu benim
ddamserc Benim de öyle canim 20. haftanin icindeyiz hep kasiklarimda hissediyorum ama doktorum bi sorun olmadigini söyledi sen gönlünü rahat tut