Elikkk ben daha ilk çocuk düşünmeye karar verdiğimizde dr a gitmiştim.akıntım olduğunu da söyledim. Bana herşeyden önce günlük ped ve renkli çamaşırları bırakıcaksın dedi. Pamuklu çamaşırlar giyiniceksin kesin dedi. bütün hastalarıma ilk tavisyem bu dedi. Çok iyi bi doktordu. Ve adet günlerinde bile ped kullanırken direk temas olmasın ya pamuk ya bi kaç kat peçete koy pedin üstüne dedii. Be günde gerekirse 3 4 defa çamaşır değiştiriyorum asla ped kullanmıyorum. Ve etrafımdaki herkese de söylüyorum bunu