Mr1517
Arkadaşlar gene merhaba 👋🏼
Bugün kontrol oldum gene büyüme artmış bebeğimin böbreklerinde cinsiyeti kız doktor normalde daha çok erkek çocuklarında olur bu tarz böbrek problemi dedi, sol 6.7 sağ 5.5 böbreklerin insan üzülüyor üzülmüyor değil. Rabbim nerde ne kadar varsa hepinize şifa versin dualarınızı esirgemeyin hem kendi evladınız için hemde diğer evlatlar için. Ben daha öncesindede bir post sormuştum o zamanlar düşüktü ilerleme yoktu.Detaylı ultrason yaptırdım bugün 18 haftalık hamileyim orda 18+5 çıktı oda doğrusu mu değilmi çözemedim ? Doğuma kadar takip edilmesi gerekiyor dedi amniyon sıvısı yeterli dedi. Bebek anne karnındayken müdehale edemiyorlarmış doğumdan sonrası olabiliyormuş lütfen yardımcı olurmusunuz? 😔😔😔🙏🏻❤️