Umutyolcusu seni o kadar iyi anlıyorum ki insan çok umutsuzluğa kapılıyor bende ortalama aynı şeyleri yaşadım renkli
Röntgen çektirdiniz mi ? Yine Düşük yaptıgım bi
Aydı ve doktorum renkli
Röntgen çektirecekti regl
Zamanımı kaçırdım ve sonraki
Ay giderim DİE erteledim kayıplardan sonra insan önemsemiyor artık karamsarlığa giriyor çünkü sonraki
Ay adet görmedim ve hamile idim kanama mı olmadı mide kanaması mı olmadın ve İnan ki ben hamile iken
Hiç
Heveslenemedim hep düşük yapacakmış gibiydim oğluma beşik almadım son hafta iki üç parça eşya aldım ve Doğuma
Gittim hastaneden eve döndüğümüzde beşiğini aldık oglumun suan 1 yasında oğlum yine süpriz bi şekilde hamileyim Doğum hikayemi
Burada paylasmıstım aslında geçen yıl suan sizi
Çok iyi anlıyorum
Karamsarlığa kapılmayın mutlaka bi vakti zamanı vardır herşeyin umudunuz bitmesin sadece aklınızdan psikolojik olarak aklınızdan çıkarın hamileliği sonrası takdir Allah’ın