Karaevren80 Merhaba hanımlar 8. Haftada kontrol işin gittim ikiz olduğunu öğrendim daha 3 ay önce bebeğimin kalbi durmuştu ve kürtaj oldum çok üzüldüm ama sonra allah yeniden nasip etti ve şimdi 8 haftalık hamileyim şikayet etmeyin şükredin Allah hayırlısını veriyor emin olun . Şimdi ikiz annelerin tavsiyelerine ihtiyacım var 😊
Minikshii Karaevren80 düştükten sonra hiç korunmadınız mı? Bende kürtaj oldum bir hafta oldu doktorum 40gün cinsel ilişki yasakladı
esractn Karaevren80 ayni durumu bende yasadim 8 haftalikken kalbi durdu ilk bebegimin 11inci haftada kurtaj oldum. Simdi ikizlerim var cok sukur kuvozdeler Rabbim onlari bana bağışlasın 🙏🏻
Karaevren80 Minikshii hayır kürtaj oldum 25 gün sonra adet oldum 1 ay ilaç falan kullandım kürtajın etkileri için sonraki adetten sonra ilk defa ilişkiye girdik ve hamile kaldım
Sidelya Benim de ilk gebeliğim kimyasaldı 3 ay sonra ikizlerimin olacağını öğrendim 24+4 olduk bile 🥰
XelisaX İkizlerim olsun çok isterim ama sülalemizde ve eşimin sülalesinde ikiz yok çok çok uzaklar da var sizler de genetik mi?
Sidelya XelisaX annemin halasında varmış doktpra söyledim ondan olmaz dedi 🤷🏽♀️ Zaten ikiz olması erkekle ve ailesiyle alakalı değil. Kadının tarafında olması gerekiyo.
Karaevren80 XelisaX eşimin ailesinde bi kaç tane ikiz var benim de annem düşük yapmış ikiz bebeğini genetik galiba
Karaevren80 Evinttnc değerlerim hep yüksekti adetim geçmeden bir gün önce testte çıktı sonda doktora gittim oda şaşırdı bu kadar erken belli olmasına hiç düşünmedik ikizdir diye doktorlar hep iri bebek dediler korktum hatta . 7. Haftada öğrendim iliz olduğunu
Minikshii Karaevren80 kürtajı etkileri için hangi ilaçları kullandın. Adet olduktan sonra doktor kontrole cagırdı mı yine
Duammm @Karaevren80 Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah benimde kendiliğinden düşük oldu ve adetim uzadı sizinde uzamışmıydı acaba yada döngü süreniz aynı mıydı hiç değişmemiş miydi? Banada dua eder misiniz bende ikiz çok istiyorum önce sağlık tabiki🤲🏻😇