Ysglsmkl Yakın zamanda arkadaşım Doğum yaptı sadece nasıl Doğum yaptıysanız o parayı ödeyip çıkıyorsun onlara ayrıyetten bir para ödemiyorsunuz. Normal Doğum oldu sadece 3500 ödedi. Bende aynı hastanede Doğum yapıcam. Ama her hastane de aynı mıdır bilmiyorum.🙄🙄