kubrasonmezzz
İyi akşamlar merhaba 26 haftalık hamileyim, bu sabah kalktığımdan beri şiddetli kol ağrısı yaşıyorum. Ne kolumu uzatabiliyorum ne de kaldırabiliyorum. Doktora gittiğimde ise ya üstüne yattın gece ya da zorladın dedi, zorlayacak bir hareket yapmadım eminim ama gece üstüne yatmış olabilirim hatırlamıyorum. Fakat bende boyun fıtığı var acaba suan o vuruyor ağrı yapıyor olabilir mi bilemiyorum, kolum u kalp hizasında bi tulbent yardımıyla sabit tuttuğumda acı yok ama en ufak harekette inanılmaz acı var. Röntgen mr çektirmedi. Başına böyle bir şey gelen arkadaşlar ablalarım fikirleriniz almak isterim 🙏