Gizemcevri Merhaba kizlar ben 11+5 haftadayim bugun sanki hastalanicakmisim gibi kasik bel agrim var oluyor mu sizede
Kubra_ali Gizemcevri canım aynı durumdayım cumartesi doktora gittik normal dediler idrar yanması oluyoru ve şu iciyomusun🙄
Busranrunal Gizemcevri bende 12 hastalığım aynısı bende dr var çok fena düşük tehlikem dr var korkuyorum hep yarın ikili teta için gidicem inşallah sağlıklı olurlar 🙏
Esraa55 Gizemcevri bende öyleyim ve karnım ağriyor kasıklarıma bazen agri vuruyor dun sabah kahve rengi lekelenmem oldu 2 tane doktora gittik dusuk tehlikesi dediler
Esraa55 Gizemcevri inşallah evde olunca ister istemez elin birseylere gidiyor yanima biri sart oldu kayinvalidem ve gorumcem ayni binada ama bir faydalari yok maalesef