Belas canım tecrübem Yok ama duyduğum kadarıyla; ilk ikisi sezeryan olduysa %90 bu da sezeryan olur. Ve devlet hastaneleri ilden ile değişiyor, mesela bizim burdakiler ebesinden hemşiresine kadar devlette çok çok afedersiniz ama naletten beter. Ama senin gittiğin hastaneyi araştır Doğum yapanları falan.