Yavuzum1202 canım İnan benim doktorum da dinletmedi kalp atışı var dedi sadece . Geçenlerde bir doktora gittim acile kaşık aptım vardı ultrasonda kalp atışı o kadar yavaş ve kesik kesikti ki ağlayarak başka hastaneye gittim ve maşallah çok şükür normal seslerini duyduk . Ben normalde de o hastaneye gidiyordum ama acilde ki doktor mu beceremedi makina da mı problem vardı bilmiyorum anormaldi hiç içini çürütme dua et boş kaldıkça meleğinle konuş sev onu rabbim sağlıkla kucağına aldığın günleri de göstersin . Ayrıca ben 7 . Haftaydı sanırım belki daha da geçti ancak duydum