Gulcan80 Kizlar bu neya herkes doktor kesildi basima bebek 38 haftalik yok dogmaz bebek yukarida diye diye sinirlerim bozuldu yok sancin osuruk sancisiymis sizinde varmi boyle etrafinizda gicik inslanlar
Misok Gulcan80 drların hesabına göre değilmiş dokuz ay on gün olması gerekiyomuş tam adet gününü de katıyolarmış karıştırıyolarmış günleri daha zamanı varmış bunları duymaktan ben de sıkıldım cevap vermiyorum bebeğin gelişimiyle alakalı bazen gelişim geriliği bazen ileriliği olduğunu söylediğim halde aynı yerde tekrar ediyoz ben 🤐
Haribo42 Gulcan80 ufff vallaa takmaaa benim arkadasimda karni inmiyodu illa inmeside gerekmiyoo 39 doldu ve dogurduu 42 ye kdr yolun var canim salla
GulsahMulayim Gulcan80 ohoooo olmaz mı 😂😂 kilo almıyorum diye bana, senin bebek büyümüyor dediler düşünsene. Göbek çıkmıyor diye de hamile değil misin doğruyu söyle diyenler mi ararsın 😂 takma hiçç kim ne derse tamam de he de geç yorum Bile yapma 😂
Gulcan80 Misok aynen ya yerimizde sayiyoruz laf anlatamıyorum bu millete doktor cumartesi gel doguma ozel hastane yook diyolar var daha günün bebek 10.ayini tamamlayacak haberleri yokk sacma insanlaryaaa
Gulcan80 Haribo42 aynen bnm kizdigim herkes doktor herkes ebe vala kimi kadinin karnida doğum sirasinda iniyor karni laf anlatmaktan yoruldum yeminle
Gulcan80 Arzumms hic demee kormuyorum sancim var demeya hemen osuruk sancisi oluyir😅😅😅 Herkes masalah uzman kadin dogum doktoru🤣🤣🤣🤣
Gulcan80 GulsahMulayim ne fena insanlar ya herseyi bizim yerimize soyluyorlar cok bikiyir bebegi onlar tasio onlar hisedio sanki
GulsahMulayim Gulcan80 hahaha haklısın ama işte insanlar, ağzı olan konuşuyor. Takma sende hiçbirini miss gibi tadını çıkart geç. Bana kim ne derse desin evet diyorum tartışmaya anlatmaya Bile girmiyorum, gerek Yok yoramam öyle insanlar İçin kendimi valla.
Gulcan80 GulsahMulayim aynen bendd anlatmaktan yoruldum kendi kendine konusuyorlar bi kukagimdan girio birinden cikio
Ayguns Gulcan80 hahaha iyiymiş sondaki yazı 😂 amaaan bizim insanımız herşeye karışmayı seviyor takmayın üzmeyin kendinizi
Gulcan80 Ayguns iste cnmn insan takmiyim diom elde degil vala 🤣🤣 benim cevrem hep doktormuş haberim yok ben ona şaşırıyorum
Htcgkn7301-- Gulcan80 Var olmaz mi senin karnın çok aşağıda sezaryen düşünüyorum deyince aaaa neden normal en sağlıklısı bilmiyordum sağol bunun gibi var yani inşallah emer diyenler vivivi bitmez
Gulcan80 Htcgkn7301-- hahaha 🤣🤣🤣 iyiymis vala biz sormuyoruz doktora arastirmioz sanki intr dokturumuza sormuyoz bisi herseyi bu yasli teyzeler biliyolar doktordan iyiler maşallah allah korusun
Htcgkn7301-- Gulcan80 Uzmanlığı nerden aldılar merak ediyorum hepsi işsiz güçsüz boş insanlar olduğu için başka meşgale yok ya hamile görecekler ya da niye olmuyor diyecekler
Gulcan80 Htcgkn7301-- aynen ya benim kaynanam diplomasini kaynanasindan almış 😅😅😅 ondan ogrenmis herseyi eski kafalar ya
[silindi] Gulcan80 olmaz olur mu ya ben yirmi gün topallıyordum kalçamın agrısından duramıyordum gelen giden yalancı dogum sancısıdır o diyor doktorumsa bebek kalçana baskı yapmış geçmişten gelen fıtık nüksetmis diyor 😂 he de geç İnan hiçbirine laf yetiştirecek enerjimiz yok hamile hamile 😆