Hilaltkyy doktorunuz ne kadar rahatlatici ve bilgiliymis(!) butun hamilelik basindan sonuna kadinlaarda karin kasik agrisi adet sancisi olur bu cok ileri boyutlara varmadigi surece kanama ve kasilma eslik etmedigi surece zararsizdir hatta cogu doktor ciddiyede almaz bu yuzden, tabi bunun yaninda kanamaniz varsa bebek asagidaysa acilma yada kisalma varsa ayri ama bunlarin hicbiri yoksa doktorunuz bu sekilde dediyse bence acilen o doktoru degistirin